corn.jpg

مجلس برای حمایت از مرغداران وارد عمل شود

چاپ

 altنماینده مردم لردگان در مجلس با بیان اینکه کنترل نوسانات،هزینه تولید و ایجاد بازار مطمئن راهکاری برای بهبود وضعیت مرغداران به شمار می آید،گفت:مجلس برای حمایت از مرغدار ان وارد عمل شود.
محمدخالدی درباره تجمع مرغدارها درمقابل مجلس شورای اسلامی،گفت:نوسانات،هزینه تولید و ایجاد

بازارمطمئن برای فروش فرآورده های مرغی راهکاری بلندمدت برای بهبود وضعیت مرغدارن به شمارمی آید،بنابراین برای رفع مشکلات  مرغداران باید بهارستان با مولفه های کارشناسی شده مشکلات این قشر زحمتکش که نقش بسزایی در امنیت غذایی کشور دارند را برطرف کند.
نماینده مردم لردگان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات بهینه مازاد تولیدات مرغداری ها در گرو کاهش هزینه تولید است،تصریح کرد:نرخ صادراتی مرغ باید در شرایطی تعیین شود که قابلیت رقابت در بازار جهانی را جهت  صادرات داشته باشد.
وی ادامه داد:بهارستان با توجه به وظیفه ذاتی که دارد،پاسخگوی تجمع مرغداران برای رفع مشکلات این اقشار زحمتکش باشد؛زیرا حمایت از تولید کننده داخلی باید در اولویت قرار بگیرد.
 عضوکمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه  تعطیلی مرغداری و دامداری ها کشور علاوه بر ضرر ملی فرصت های اشتغال را نیز در این صنعت مولد از بین می برد، یادآورشد:بهارستان برای حمایت از مرغداران وارد عمل شود.
گفتنی است؛جمعی از مرغداران کشور با تجمع در مقابل مجلس خواستار بهبود وضعیت تولید و فروش شدند.
جمعی از مرغداران  سراسر کشور صبح  یکشنبه 24 بهمن مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.تجمع کنندگان پلاکاردهایی همچون «منتخبین ملت حمایت،حمایت»،«مرغداران  و کارگران بیکار شدند» و «عامل نابودی مرغدار سازمان جهاد است» را  در دست داشتند.

 

منبع: خانه ملت