wheat.jpg

نرخ روز مرغ و تخم مرغ در بازار

چاپ

altرئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به کنترل بیماری آنفولانزای مرغی گفت: آنفولانزای مرغی کاملا تحت کنترل بوده و بسیاری از مرغ‌های تخم‌گذار مشکوک به این بیماری معدوم شده است و این اطمینان را به مصرف کننده می‌دهیم که مرغ‌های گوشتی خطری برای مردم ندارند.
مهدی یوسف‌خانی در توضیح تغییرات قیمت مرغ در میادین میوه و تره‌بار بیان کرد: قیمت مرغ نسبت به روز گذشته

تغییری نداشته و با قیمت 7 هزار و 150 تومان به فروش می‌رسد.
وی در ادامه تصریح کرد: قیمت مرغ در هفته گذشته تا 7 هزار و 300 تومان افزایش یافت ولی در اواخر هفته با کاهش 150 تومانی روبرو شد و در روز گذشته در  حدود قیمتی 7 هزار 150 به فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به کنترل بیماری آنفولانزای مرغی اظهار کرد: آنفولانزای مرغی کاملا تحت کنترل بوده و بسیاری از مرغ‌های تخم‌گذار مشکوک به این بیماری معدوم شده و در تمام شهرها شرایط مرغدارای‌ها تحت کنترل است و این اطمینان را به مصرف کننده می‌دهیم که مرغ‌های گوشتی خطری برای مردم ندارند.
یوسف‌خانی در خصوص قیمت تخم‌مرغ در میادین میوه‌و‌تره‌بار گفت: قیمت هر کیلو تخم‌مرغ 5 هزار و 300 تومان بوده و نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است و قیمت هر شانه دو کیلویی این محصول به 10 هزار و 600 تومان رسیده و علت این افزایش قیمت شیوع بیماری آنفولانزا بوده است که خوشبختانه در حال حاضر همه مراکز کنترل شده‌اند.

 

منبع: میزان