corn.jpg

تشکل ها و اتحادیه ها واردات نهاده های دامی را به عهده گیرند

چاپ

 altعضوهیت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: حذف واردات انحصاری نهاده های دامی عاملی برای بهبود وضعیت دامداری و مرغداری های در کشور به شمارمی آید.
نظر افضلی درباره وضعیت واردات نهاده های دامی،گفت:تشکل ها و اتحادیه ها واردات نهاده های دامی را به دست بگیرند تا بتوان دراین راستا

نهاده های دامی مرغداری ها  و دامداری ها را به نحو مطلوب و کارشناسی شده تامین کرد و این درحالی است که شرکت های خصوصی هم اکنون در واردات نهاده های دامی حضور  دارند.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:زمانی که تشکل ها درکنار اتحادیه ها  واردات نهاده های دامی را به عهده بگیرند؛مسلم است که سود در این راستا نصیب تولیدکننده می شود،بنابراین برای حمایت از تولیدکننده این راهبرد سیاست مناسبی است.
وی ادامه داد:زمانی که واردات نهاده های دامی به دست تشکل ها سپرده شود؛بنیه اقتصادی تشکل ها به نحو کارشناسی شده تقویت می شود و این درحالی است که با حذف واسطه ها می توان نرخ مرغ را نیز در شرایط متعادلی تعیین کرد که علاوه بر تولیدکننده،مصرف کننده نیز متضرر نشود.
عضوهیئت رییسه کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه حذف واردات انحصاری نهاده های دامی عاملی برای بهبود وضعیت دامداری و مرغداری های کشور به شمارمی آید،گفت: تشکل ها و اتحادیه ها واردات نهاده های دامی را به عهده بگیرند.

 

منبع: خانه ملت