corn.jpg

مشكلی در تأمین سوخت مرغداری‌های بوكان وجود ندارد

چاپ

فرماندار بوكان گفت: با توجه به راه‌حل‌های پیش‌بینی شده مشكلی در راستای تأمین سوخت وجود نخواهد داشت.به گزارش خبرگزاری فارس از بوكان، حسن عباسی - فرماندار بوكان - در جلسه بررسی مشكلات مرغداران شهرستان بوكان قول مساعد داد در صورت بروز هرگونه مشكل سوخت در حد توان مساعدت لازم معمول خواهد شد.
وی با تقدیر از تلاش و زحمات تولیدكنندگان بر اجرای هر چه بهتر برگزاری طرح هدفمندسازی یارانه‌ها به ویژه در بخش تأمین سوخت مرغداری‌ها تأكید كرد و افزود: گروه‌های نظارتی و مدیریتی مهم‌ترین تلاش خود را در راستای رفع مشكلات پیش ‌رو انجام داده و خواهد داد.

در این جلسه مصوب شد تمام مرغداری‌ها با مراجعه به جهاد كشاورزی سوخت مورد نیاز خود را به قیمت 165 ریال به صورت حواله به منظور ارائه به شركت نفت ناحیه دریافت و تعهد مربوطه را ارائه كنند.
همچنین اداره بازرگانی موظف شد نسبت به پیگیری اخذ قیمت تمام شده مرغ برای مصرف‌كنندگان و كشتارگاه‌ها از طریق پیگیری استانی موضوع را به نتیجه رسانده و اعلام كنند.
همچنین اداره دامپزشكی موظف شد در زمینه كاهش مدیریت مرغداری‌ها به صورت استیجاری و آموزش‌های لازم برای رعایت مسائل بهداشتی در راستای كاهش تلفات مرغداری‌های سطح شهرستان برنامه‌ریزی و اقدام لازم انجام دهد و بانك‌های ملی، ملت، كشاورزی، صادرات، رفاه و سپه بر اساس اعتبارات اختصاصی به دلیل تحویل به صاحبان مرغداری‌ها در سال 89 و در قالب سرمایه در گردش اقدام كنند.
در ادامه قرار شد مدیریت جهادكشاورزی و بازرگانی به منظور كمك به هزینه تمام شده مرغداری‌ها گندم مورد نیاز مرغداری‌ها را در حد امكان به قیمت یك هزار و 700 ریال پیگیری و تأمین كنند.
اداره دامپزشكی نیز در ارتباط با ارائه گزارش‌های مرغداری‌ها و تلاش در راستای به حداقل رساندن تلفات ناشی از عدم رعایت مسائل بهداشتی با هماهنگی جهاد كشاورزی مبنی بر مساعدت در راستای تأمین ‌اعتبارات لازم از جانب فرمانداری پیگیری لازم به عمل آید.

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان