corn.jpg

فرآیند نامناسب توزیع عاملی برای افزایش نرخ گوشت

چاپ

 altنماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه فرآیند نامناسب توزیع گوشت عاملی برای افزایش نرخ است،گفت: واسطه ها گوشت را از دامدار با نرخ پایین خریداری می کنند و با نرخ بالا به مصرف کننده بفروش می رسانند.
جبارکوچکی نژاد درباره افزایش نرخ گوشت،گفت:در زمینه نرخ گوشت این واسطه ها هستند که سود می برند و دامداران با توجه به هزینه های

تولید نهادهای دامی، متاسفانه  گوشت را با نرخ مناسب بفروش نمی رسانند و این در  حالی است که ما نتوانستیم در راستای  تولید به مصرف محصولی همچون گوشت  به نحو اصولی حرکت کنیم.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ردو بدل شدن گوشت  میان دلالان عاملی برای افزایش نرخ گوشت به شمارمی آید،تصریح کرد:در زمینه وضعیت گوشت،دامداران نگران و مصرف کننده  ناراضی است.
 وی ادامه داد:متاسفانه نتوانستیم تولید به مصرف مستقیم را با یک برنامه ریزی توزیعی سامان بدهیم و این در حالی است که سازمان تعزیرات باید ورود قاطع کند و در زمینه متعادل سازی بازار حضور بعمل آورد تا شاهد بهبود و تعادل در این عرصه باشیم.
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ما در فرآیند توزیع گوشت با مشکل روبرو هستیم، گفت: واسطه ها گوشت را از دامدار با نرخ پایین خریداری می کند و با نرخ بالا به مصرف کننده بفروش  می رسانند .
عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با بیان اینکه دلالان در زمینه برنج نیز این محصول را از کشاورز با نرخ پایین خریداری می کنند،اما زمانی که بدست مصرف می رسد این نرخ بسیار افزایش پیدا می کند، یادآورشد: افزایش نرخ برنج نیز از کشاورز تا مصرف کننده حاصل حضور دلالان است.

 

منبع: خانه ملت