hen.jpg

دامداران ايتاليايي در اعتراض به قيمت پايين شير، تظاهرات کردند

چاپ

altدامداران ایتالیایی در اعتراض به ارزان بودن شیر در این کشور، به همراه دام های خود در پایتخت این کشور تظاهرات کردند
به گزارش شبکه تلویزیونی رای نیوز ایتالیا، تولید کنندگان شیر در ایتالیا در اعتراض به قیمت پایین این محصول، تظاهرات کردند. آنها اعلام کرده اند، تعداد قابل

توجهی از دامداران مجبور به تعطیل کردن دامداری های خود شده اند. اعتراض تولید کننده های شیر در ایتالیا در رم (پایتخت این کشور) و دیگر شهرهای ایتالیا ادامه دارد.
در همین زمینه، گزارشگر شبکه در گزارشی از رم محل برگزاری تظاهرات اعلام کرد، چنانچه مشاهده می کنید، دامداران و تولید کننده های شیر با بسیج عمومی و با براه افتادن از روستاها و دامنه کوه ها، با در دست داشتن پرچم و با بر سر گذاشتن کلاه زرد رنگ سازمان خواربار و کشاورزی ایتالیا، به شهرهای این کشور رسیده و در حال برگزاری تظاهرات هستند. اینجا ما در محله ائور در برابر یکی از مراکز مهم تجاری رم هستیم.
در همین زمینه، روبرتو مونکالو رئیس سازمان خواربار و کشاورزی ایتالیا در سخنانی گفت: در سال اخیر، قیمت شیر تضمینی خریداری شده از دامداران به میزان سی درصد کاهش یافته است، در حالی که مصرف کننده ها در حال پرداخت کردن هزینه های خیلی بیشتری هستند. در سال اخیر ما هزار اصطبل خود را از دست داده ایم: بیش از سه اصطبل در هر روز. بیش از نیمی از این اصطبل ها را در مناطق کوهستانی از دست داده ایم. بنابراین، ما نه تنها با خطر از دست دادن منافع اقتصادی، بلکه با خطر نگهداری و حمایت از مناطق کوهستانی و تپه های خود مواجه هستیم,بنابراین ما با شرایط کنونی نمی توانیم به کار خود ادامه دهیم.

منبع: واحد مرکزی خبر