chick.jpg

افزایش واردات دانه های روغنی و مشتقات آن در چین

چاپ

altواردات دانه های روغنی و مشتقات آن در  ماه آوریل بازهم افزایش داشت
 جمع کل میزان واردات چین از ژانویه تا آوریل فراتر از حدی رفت که پیش بینی شده بود و انتظار می رفت این تائید کننده روند روبه افزایش

میزان تقاضا چین و درحالیست که میزان تولید سویای چین به حدود ۱۱/۸ میلیون تن افزایش پیدا کرده است (در قیاس با ۱۰/۷ میلیون تن فصل گذشته) .
دان و جوجه ایران به نقل از انجمن روغنکشی ایران؛ در ماه آوریل میزان واردات سویای چین به ۸ میلیون تن افزایش یافت و به این ترتیب جمع کل میزان واردات سویای چین از ژانویه تا آوریل به ۲۷/۵ میلیون تن رسید . این ۴/۲ میلیون تن بیشتر از سال گذشته محسوب می شود . در ماه گذشته میزان واردات کلزای چین به ۰/۵۴ میلیون تن رسید .
این میزان تا این تاریخ از  سال ۰/۵ میلیون تن افزایش داشته است و انتظار می رود که میزان واردات سویا و کلزای چین در ماه می افزایش بیشتری داشته باشد .
میزان واردات روغن پالم چین در ماه آوریل به ۰/۴۴ میلیون تن افزایش یافت و از ژانویه تا آوریل نیز ۰/۳ میلیون تن بیشتر بود . از آنجاییکه میزان موجودیهای ذخیره سازی شده روغن پالم چین در سال ۲۰۱۶ کاهش چشمگیری داشت چین مجبور بود که میزان واردات خود را افزایش دهد .
میزان واردات روغن سویا ، روغن کلزا و کنجاله چین نیز در ماه گذشته افزایش داشت و در حد فاصل میان ژانویه تا آوریل سال ۲۰۱۷ میزان صادرات کنجاله سویای چین تقریبا به نصف کاهش یافت و این در حالیست که میزان تولید و میزان تقاضای داخلی کنجاله سویای چین افزایش داشت .

 


منبع : Oilworld.biz